Recenzie (1 825)
Žít (2022)
Výbornej japonskej scénář, skvěle napasovanej na britský padesátý léta. Bill Nighy hraje nejlíp jak jsem ho kdy viděl.
Kráľ Tulsy - Season 1 (2022) (séria)
Průměrná gangsterka s napuchlým a stále špatně hrajícím Slyem. Co mě ale překvapilo u takovéhle produkce je mizerný zvukový mix.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Škoda toho televizního provedení.
F1: Touha po vítězství - Série 5 (2023) (séria)
Tahle série si drží laťku vysoko, jak si ostatně mohli loni ověřit Španěláci s pokusem o něco podobného z MotoGP a neuspět. Jasně že to není podrobná kronika sezóny, ale umně poskládané příběhy se vším co k příběhům patří. Proto to má taky takovej úspěch.
Slavná alba: Motörhead - Ace Of Spades (2005)
Výbornej dokument.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Oproti Mostu slabší, ale dalo se.
Undercover - Season 3 (2021) (séria)
Opět to stojí, stejně jako druhá série, především na náhodách, ale rozhodně to je podstatně napínavější. Kombinace turecký mafie a spolupracujícího Ferryho je pecka.
Deti Nagana (2023)
Další ze zbytečných českých filmů v kterém hrají špatně nejenom dětští herci (druhý Tomáš Holý už se asi nenarodí), ale bohužel i ti zavedení v čele s Issovou.
Babylon (2022)
Výborný casting a herecké výkony. Takhle skvělej film prostě musel v americe propadnout.
Zákony vlka - Škodná v revíru (2023) (epizóda)
Hlavní linka seriálu je naprosto bez skrupulí a téměř do detailu vykradená z Banshee (seriál) (2013)