Recenzie (1 864)
Arizona (2018)
Černá komedie jako z ranných let bří Coenů. Dost mi to připomnělo Zbytečnou krutost.
Narodený 4. júla (1989)
Jeden z nejlepších filmů s Cruisem.
Žít a zemřít v L.A. (1985)
Na 80's podivuhodně nenablblé. Scénář plný překvapení. Dafoe jako sympatický záporák mile překvapil.
Horiace Mississippi (1988)
Skvělej film. Kdyby byly hlavní postavy ještě trochu víc vykreslený, bylo by to za plnej počet. Jo a Frances McDormand byla za mlada fakt kočka.
Pork Pie (2017)
Remake 80's road movie obohacený o postavu aktivistky. Smíchy jsem se nepotrhal, ale jako pohodová oddechovka to funguje. Podotýkám že na Hunt for the Wilderpeople to nemá.
8. trieda (2018)
Nějak jsem se nedokázal vcítit do pocitů puberťačky i když zahrané to bylo dobře. Ty dialogy o hovně mě chvílema dost iritovali, ačkoliv v tomhle věku jsem je asi vedl taky...
Ca$h (2010)
Bean to celý zvedá z průměru, ale na tv produkci to rozhodně nebylo špatný.
Blackmail (2018)
Na indické poměry překvapivě svižně a vtipně natočená černá komedie. Tradičně přestřelená stopáž uteče kupodivu rychle.
Raid (2018)
Klasicky indicky naivní a polopatické zpracování.
V žiare noci (1967)
Povedený film, který víc než na krimi zápletce staví na rasovém střetu.