Obľúbené seriály (10)
Teória veľkého tresku (2007)
Futurama (1999)
Červený trpaslík (1988)
Akty X (1993)
Star Trek: Nová generácia (1987)
Simpsonovci (1989)
Tak tady je to jasných pět hvězd. Dal jsem si postupné repete a u sledování každého dílu se příjemně odreagoval a pobavil. Je pravda, že nové díly už nejsou tak dobré jako ty staré - příběhy jsou méně promyšlené - ale humor se dokázal přizpůsobit dnešní době (jak jinak taky na TV obrazovkách přežít, že) takže i u nich jsem se bavil a občas se přece jen nějaké ta vybroušenější epizodka dostavila. Samostatnou kapitolou jsou pak čarodějnické speciály, které mám nejraději (obvzláště tím víc, kolik parodovaných filmů znám). O perfektním dabingu se snad ani zmiňovat nemusím.