Recenzie (1 667)
Super já (2019)
Začalo to docela zajímavě , ale od poloviny se to celé pomaličku polehoučku hroutilo, až z toho byla jen hromádka něčeho hnědého slizkého a zapáchajícího. za mě 38%
Star Wars: Chybná várka - Následky (2021) (epizóda)
Super začátek. Nejsem žádnej extra fanda star wars, ale tohle je povedený a krásně to do sebe zapadá. 82%
Jupiter's Legacy (2021) (seriál)
Docela, Docela dobrý. Čtvrtou hvězdu dávám za linku z třicátých let. Protože díky ní měla celá první řada spád a utíkala jako voda. Nečekejte klasickej Marvel, ani styl "The Boys" nebo "Watchmen", je to zase trochu něco jinýho, než na co jsme zvyklí. mě to ale v celku sedlo. Takže 4* a nějakejch 75%
Ava: Bez súcitu (2020)
Pokud tuhle ubožárnu mám srovnávat se žánrovkama jako je: Atomic Blonde: Bez lítosti a nebo Anna. Nezbývá, než dát odpad! Protože AVA propadla úplně ve všem! 10% dávám za střih. Zbytek, režie, scénář, casting, hudba... katastrofa.
Ted Lasso (2020) (seriál)
Perfektně zahrané, vtipné a skvěle natočené. Žádná scéna mi nepřišla zbytečná a nebo trapná. Prostě pecka. za mě 88% a 5*
Bez výčitiek (2021)
Tak jsem si myslel, že to bude (dle hodnocení) kravina. Ale dokoukal jsem to naprosto v pohodě a rozhodně to na 58% není. Film je klasická žánrovka a slušná předělávka Toma Clancyho. Za mě 76% a 4*
Utajený pasažér (2021)
Hrozný, normálně Hrozný. Casting šílenej, scénář katastrofální, režie příšerná. A to nemluvím o tom kompletním přehrávání všech (ne)herců... Celé jsem to nedal, nezvládnu jsem to. Za mě 10%
For All Mankind - Sivosť (2021) (epizóda)
Perfektní závěr druhé série! A už se těším na třetí. Za mě 95%
Mortal Kombat (2021)
Celý film je vlastně o tom, jak docílit toho, aby desátý Mortal Combat nebyl uskutečněn a počáteční vývoj všech hlavních bojovníku. Což je za mě docela zábavné. Je to vlastně takový preqel MC z roku 1995. Spoustu věcí se mi na tomhle filmu líbilo. Celá linka Škorpiona, jak docílit fatalit, historie znaku MC. Ale spousta věcí skoro vůbec nefungovala. Zejména v oblasti tréninku a bojů, což je v tomhle filmu dost zásadní. Přesto ho nemůžu zcela zavrhnout. Za mě 67% a 3*
Nikto (2021)
Tak nějak nebebru důvody jeho návratu k jeho starému životu. Myslím, že takovýhle tip člověka musí mít nervy ze železa a né se nechat rozhodit ukradeným náramkem... Čistokrevná vykrádačka. Spojení Johna Wicka a Equalizéru 1 ale fiunguje, herci vědí co hrát a akce je povedená. Takže proč ne. za mě 70%