Recenzie (392)
Vraždy v kruhu - Láska je černý kůň (2015) (epizóda)
Videl jsem dva dily. Oba silne prumerne. Co je ale snizuje o level niz, je to blondate monstrum. Pokud byl konkurz na jeji roli, souperi ji museli byt lobotomove z Preletu nad kukaccim hnizdem.
The Punisher - Memento mori (2017) (epizóda)
Zaplatili za ten kolotoč🤔???
The Punisher - Nebezpečí nablízku (2017) (epizóda)
S kazdym dalsim dilem nastupuje vetsi dil nudy, stale stejne obehravane pisnicky.
The Last of Us - Hledej světlo (2023) (epizóda)
Ja myslel, ze byl jen jeden Arnold 🙄.
Adam Hložek - Předurčen k úspěchu (2022)
Kdyby to melo pulhodinovou stopaz, bylo by to stravitelne.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Po vyborne 1, lehce nadprumerne 2 prislo tohle. Auu. Sean Gunn je nejhorsi herec o parnik.
Vyproštění (2020)
Uff. Tohle do kin? Tak maximalne do hongkongskych.
Dobrodružstvá kriminalistiky - Krv (1989) (epizóda)
Pohlazení na dušince 😁👍.
Neriadená strela (2010)
Bylo to infantilni, nudne, ... Bylo to vselijake, jen ne vtipne.
Pach krve (2021)
Kdo mohl tuhle slataninu zacvakat, to mi hlava nebere. Toporni radoby herci, scenar nizadny a vrcholem vseho bylo se dozvedet, ze lovci nosi masku, aby jejich pach necitila zver. Bravo👏