Obľúbené filmy (10)
Zahrada (1968)
Podle mě asi nejlepší Švankmajer. Filosoficky i atmosfericky naprosto dokonalé.
Jednorozený (1990)
Vezměte kameru, běžte do psychiatrické léčebny, vyhlídněte si nějakého co nejvíc šíleného schizofrenika, napojte se mu do hlavy a z jeho myšlenek natočte film.....co vznikne?Odpověď je jednoduchá-Begotten :D ....asi nejšílenější film, který mé oko muselo v životě zřít. Podívaná na hraně snesitelnosti a lidského chápání.
Lekce Faust (1994)
Jsem rád, že český režisér dokázal tak umě zfilmoval Fausta a já v tomhle filmu pokaždé najdu něco nového. Navíc Petr Čepek v hlavní roli a fámy o vlivu filmu na jeho smrt dodávají celku jakýsi transcendentální punc.
Votrelec (1979)
Famózní kousek ze kterého by se mnozí dnešní režiséři měli učit, aby konečně pochopili, jak se točí pořádný sci-fi horůrek.
Upír Nosferatu (1922)
Můj nejoblíbenější film ze všech, srdcová záležitost...co dodat. Nebýt tohodle filmu, horor by neexistoval.
Amadeus (1984)
Tenhle film se prostě neokouká a je to tak dokonale natočený, že mi chvilkama i v zádech zamrazilo.
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Nejlépe udělaný loutkový film české kinematografie s nezaměnitelným Werichem v hlavní vypravěčské roli.
Kouř (1990)
Miluji Divadlo Sklep... a právě tenhle snímek nabízí přesně tu porci humoru a hlášek, na které se prostě nezapomíná a u táborových ohňů budou znít navěky.
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Od malička jsme tenhle filmek s našima sjížděli furt dokola... jen scénu v nevěstinci jsem do svých 14let neviděl protože ji rodiče vždy přetočili :D ....ale nechme už řečí....tohle je klenot na který bych mohl koukat pořád dokola a nikdy by se mi neokoukal....tolik hlášek snad v žádným jiným filmu nenajdete (tedy krom Kouře) a tak dávám 5 ale nejradši bych dal 6*
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Tak tohle je trip jak cyp!Nejlepší komedie o drogách.