Recenzie (382)
Sily temnôt (1987)
Nejspíše úplně neznámý filmek o voodoo a dalších temných silách, který se však hodně vydařil. Možná je to tím, že jsem moc filmů o santarei, voodoo apod. neviděl...škoda závěru, který využívá typická klišé akčního filmu (což se do tohoto snad až hororu vůbec nehodilo).
Ghost in the Shell (1995)
Nejlepší anime, které jsem zatím viděl (a myslím, že lepší už neuvidím). Neskutečná atmosféra, božská animace i hudba...dokonalost sama.
Neľútostný súboj (1995)
Jeden z nejlepších filmů devadesátých let a také jeden z těch nejméně doceněných:/
Dymová clona (1999)
Po pár letech jsem musel upravit můj komentář a přidat jednu hvězdičku: výborné herecké výkony!
Vtedy v Amerike (1984)
Děkuji všem, kteří Leonemu věřili a financovaliho...pomohli a zasloužili se o vznik filmového klenotu, na který nikdy nezapomenu. Všechny aspekty jsou dotaženy k dokonalosti, film plyne pomalu, ale i přesto by se dala hustá atmosféra krájet. Herci hrají jako o život, Morriconeho hudba se vrývá do paměti...co víc si přát? Jedinou výtkou je přílišná krátkost (jaký paradox při stopáži 227 minut), celému veledílu by jistě prospělo rozdělení do dvou filmů po třech hodinách.
Love Story (1970)
Život je někdy tak nespravedlivej... FIlm plyne pomalu, je však dojemný, hodně dojemný - a to i dnes, kdy bylo natočeno již "milion" podobných filmů.
1941 (1979)
Já se skvostně bavil..a o to šlo
Posledný skaut (1991)
Nejhláškovitější...nej, nej nej..zkrátka nejlepší "parťáckej" akční film 90. let
Hudson Hawk (1991)
Nedoceněná bláznovina:/
Piaty element (1997)
Ulítlé, nádherné, vtipné, akční, skvěle zahrané..co víc si přát?