Recenzie (68)
Leaving Neverland (2019)
Zarytí Jacksonovci nepřipustí nic, ale je potřeba o tom mluvit.
Temný prípad - Season 3 (2019) (séria)
Odvyprávěná událost v posledním díle znamená jen dvě hvězdy z původně čtyř zamýšlených. Předchozím Případům nesahá ani po pás... Škoda
Rapl - Operace Ofsajd (2019) (epizóda)
Trapnost nad trapnost...
Na cestě - Na cestě po Tokiu (2016) (epizóda)
Dokument o ničem. Nic co by měli návštěvníci vidět. V Japonsku je spousty jiných krásných míst, které stojí za návštěvu.
Labyrint - Epizoda 1 (2018) (epizóda)
Velké utrpení...
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Velice precenovany a prekombinovany film, na ktery jsem se tesil. Realita je ale daleko za ocekavanim. Hodnotitele na CSFD at se chytnou za nosy... Posledni dobou to jde z kopce.
Zmenšovanie (2017)
2 hvezdy snad jen za ty 2 nej herce, jinak hruza...
Vážení přátelé, ano (1989)
Ja ti ho tam nasroubuju... Dlouho jsem se tak nepobavil u ceskeho filmu, jako tady 👍
V pasti (2016) (seriál)
Zbytečně roztáhlý seriál, který mohl být ve 3 dílech...
Forrest Gump (1994)
Můj nejvíc nejlepší film...