Recenzie (91)
Superbad (2007)
Dost dobrá komedie. Za mě je o úroveň výš, než ostatní teenagerské komedie tohoto typu. Skvělý výběr herců a scénář od Setha Rogena. Mrzí mě, že jeho filmy na csfd, jsou často podhodnocené.
Na shledanou včera (2019)
Vůbec to nebyl tak špatné, jak by se podle zdejšího hodnocení (43%) mohlo zdát. Hlavní hrdinové byli sympatičtí a příběh se dobře rozvíjel, i když jeho náhlé utnutí mě taky naštvalo. Chápu myšlenku, ale možná bylo lepší dovést to k nějakému smysluplnějšímu závěru. 3,5 až 4 hvězdičky
Šprtky to chcú tiež (2019)
Český název mě dlouho odrazoval, ale jsem rád, že jsem na něj nedal a film si pustil. Není to žádná crazy teenagerská komedie o sexu, ale spíš takový komediální feel-good film. Obě herečky v hlavně roli jsou sympatické - skvělé hlášky a dokonalá souhra - nedokážu si představit jiné obsazení. Skoro bych si přál, aby z filmu byl seriál nebo alespoň minisérie, protože se mi s Amy a Molly těžko loučilo.. Trochu mě mrzí zdejší nízké hodnocení (aktuálně 60%) za mě rozhodně minimálně 90 :-)
Premiér (2019) (seriál)
Čekal jsem že to bude blbost, ale tohle je tak neuvěřitelně debilní, že to překoná i všechny nejhorší seriály TV Nova a Prima dohromady.
Zkáza Dejvického divadla - Režisér (2019) (epizóda)
První díl, teda nic moc. V podstatě jen epizoda s Pleslem, byla trochu zábavná a také bylo zajímavé slyšet trochu finštiny (za to ta druhá hvězdička). Doufám, že se seriál v příštích dílech rozjede, protože herce z Dejvického divadla mám rád a pořád věřím, že se mi jednou podaří sehnat lístky :-)
Bůh s námi - od defenestrace k Bílé hoře (2018) (TV film)
Souhlas s předchozími komentáři. Kostýmy nádherné, ale měli to zpracovat jako hraný dokument s komentářem, takhle jako film to moc nefunguje.
Mafiáni (1990)
Můj nejoblíbenější Scorsese. Skvělý mafiánský film, De Niro a hlavně Joe Pesci. Legendární scénky jako "Funny how?", "Shinebox", "Spyder", Příchod do restaurace zadním vchodem atd atd :-)
Toni Erdmann (2016)
Další film, který řadím mezi své TOP filmy. Jedním slovem nádhera - smutná nádhera. Smutné komediální drama, během kterého se ve mě střídaly dva pocity, smutek a radost. Na začátku se to zdá být komedií, aby se to náhle - po návštěvě Winfrieda Conradiho, v Rumunsku, změnilo na těžké drama o odcizení otce a dcery. Po jeho překvapivém návratu na scénu (coby Toniho Erdmanna) se film mění na komedii, aby se po zbytek, dvou a půl hodinové stopáže, měnil chvíli na drama a a chvíli na komedii. Tyto dva pocity radost a smutek, se ve mě mísili po celý zbytek snímku, aby na konec nezvítězil ani jeden, na jedné straně smutek nad otcem a dcerou, kteří k sobě nakonec najdou cestu, ale ta je jen dočasné a konečné odcizení, už nelze zvrátit - a na straně druhé radost nad skvělým estetickým a uměleckým zážitkem, za posledních pár let. Nakonec řadím tento film mezi svých top deset a řádím ho mezi nejlepší evropské i mezinárodní filmy posledních let. Dobré komentáře: Radek99 a Matty
ZAZ na cestě (2015)
Skvělý dokument/záznam z koncertů. Hlavně díky za titulky k písním. Do té doby jsem znal český text jen dvou písniček, takže jsem poprvé zjistil o čem vlastně zpívá :-)
Ja, Frankenstein (2014)
Mary Shelley se asi otáčí v hrobě. Typ filmů, které vůbec nemusím, ale doufal jsem, že tu bude alespoň nějaká dobrá návaznost na původního Frankensteina - bohužel zůstaly jen vizuální orgie. Jak píše FateKEEPER ve svém komentáři: Ohniví démoni versus oživlé gotické okapy.