Posledné recenzie (36)
Ztracen v Arménii (2012)
Ale jo, je to docela prdel :)
72 hodín k slobode (2008)
Tři dny ke svobodě se mi líbilo přeci jen o kousek víc. 70%
Divoké bytosti južných krajín (2012)
Začátek byl super, ale postupně se film začal utápět ve vlastní kaši. Hlavní hrdinka to zahrála pěkně, ale s tou nominací na Oscara to porota trochu přehnala.. 65%