Recenzie (340)
Top Gun: Maverick (2022)
Absolutně nejlepší film, jaký jsem kdy viděla. Od začátku až do konce jsem nedýchala, ať už šlo o děj, zpracování, akci, fakt umělecké dílo.
Nikto (2021)
Takovej osklivej Wick. Ale film dobrej.
Bež! (2020)
Trochu Gypsy Rose Blanche. Tam moc originálních nápadů fakt nebylo. Průměr.
Black Water: Abyss (2020)
Dvě hvězdy jen pro krokodýla, že to s tou partou mentálů vydržel tak dlouho...
Hubieho Halloween (2020)
Hele, já chápu oddechový béčka, taky je mám ráda třeba po náročném dni, kdy nechci nad ničím přemýšlet. Ale tohle bylo víc trapný než oddechový. Bohužel.
Pojď si hrát (2020)
To bylo ukrutně nudný.
Rebeka (2020)
To nemělo děj.
Escape Room (2019)
Tenhle typ hororů mám stejně nejradši. Tohle bylo super, fakt... 💜 Tak snad bude i dvojka v letadle! :-)
My (2019)
Fuha, po uteč jsem čekala trochu víc. Vlastně to všechno vypadá skvěle, ale jak dojde na zpracování, tak akce, logika ani nic jiného není dotažené. Vlastně to bylo hodně divný.
Parazit (2019)
Tenhle film fakt nemá chybu... 🤣