Posledné recenzie (1 335)
Zabiják (2023)
Utahane..nudné..bez šťávy...obsazení do hlavní role ..úplně mimo..Herecky výkon nemastnej neslanej bez emocí..příběh zabijáka..kterému se nepovede zakázka.. mě málem unudil k smrti..25% tohle me fakt nebavilo..
Počatie (2024)
Klášter..tajemno..jeptišky..pro tohle mám slabost..příběh a co se bude dít jsem vůbec nečekal..dobrá atmosféra..hudba..chtěl jsem dát lepší 3* ale po odvážnem závěru musím dát 4* :) 70% překvapilo i slušné..nečekané gore..
On sa bojí (2023)
Co jsem to právě viděl?? Nemyslím ty obrovské koule :) z kterých byla přítelkyně nadšená:) jedna velká fikca a nekorektni filmová jízda..tohle je bud plnej počet a nebo odpad..:) obrovská Haluz.. Phoenix má opravdu vzdy delikátní role.. slet nesmyslných událostí a úzkostí nemocného člověka..nemá to ani hlavu ani patu.. prostě 3 hodinový výplach:) dost náročný na sledování.. 55% za tenhle divný zážitek..