Recenzie (63)
Keď si Chuck bral Larryho (2007)
Bože toto se mi fakt líbilo protože Adama Sandlera mám rád a tak jako trestná lavice tak se mi moc líbilo i tenhle film možná že i víc ale fakt musím uznat že to se jim povedlo protože já ani nevim prostě jsem se u toho strašně zasmál, a to celkově bylo dobrý.
Temný rytier (2008)
Tak tento film je úžasný velice se mi zalíbil no jako plný počet bodů, kdyby bylo možné udělit více rozhodně to udělám protože tento film mě zaujal, díky obsazení, natočení, a velice dobrý děj, na tento film by se dalo koukat několikrát dokola a stejně by jste byly nadšení z celého filmu.
Noc v múzeu (2006)
Takže toto jsem viděl už víckrát a myslím že když prostě chcete někdy si sednout a kounout se na pěknou komedii tak tenhle film by mezi výběrem chybět neměl, protože tomuto filmu nic nechybí humor, dobrodružství atd..
Štyria bratia (2005)
Tak tendle film se mi fakt líbil jak dějem tak i zpracováním.
Iluzionista (2006)
Tento film byl přímo fascinující opravdu povedený ale málem jsem ho nepochopil, a skoro jsem si ho pouštěl dvakrát. Prostě super.
Let číslo 93 (2006)
Velice pěkný snímek ale možná že neni pravdivý, musím uznat že to byl pěkný opravdu pěkný film, a nechtěl bych být pasažérem.
Periskop hore a dole (1996)
Tak toto je pravá komedie, opravdu velice dobrá a proto mé hodnocení je takové jaké je.
Da Vinciho kód (2006)
Tento film se mi moc líbil protože mám rád Toma Hankse, a navíc mám rád filmy dobrodružný jako Indianna Jonnes, atd..
Spojenec (2006)
Brilantní film, a jak to celé dopadne. Úžasné. Nic víc k tomu dodat, možná pusťte si to.
Obchodník so smrťou (2005)
Tak tento film bych hodnotil velmi dobře protože jsem takovejhle film neviděl už dlouho a tenhle se povedl jako skvěle sestříhaný, natočený no prostě paráda.