Recenzie (647)
30 minút po polnoci (2012)
ťažko sa mi to hodnotí kedže som to nedopozeral, nakoľko ta prvá hodina je nehorázne nudná a bez chytľavého deja ktorý by ma donútil dopozerať zvyšok.
Equalizer (2014)
John Wick je oveľa ráznejší a stihne toho viac za oveľa kratší čas. Ale Washington má super charizmu a zabíja kvalitne a profesionálne. Pomalšie tempo je dôvod dať o hviezdu menej.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Tak posledná cesta do Stredozeme je za nami, a v najbližších rokoch sa do nej tak ľahko nepozrieme. Síce Hobit nezaujme také miesto v mojom srdci ako LOTR, ale aj tak som si každú časť rád pozrel. A samotná tretia časť je povinným dojazdom plný akcie.
Pod zemou (2014)
Konečne nejaké hororové béčko čo stojí zato. Slušný herci, super atmosféra i Danteho fanúšikovia si prídu na svoje. Trošku tomu chýba zaujímavejšie finále či pointa.
Zbav nás zlého (2014)
Kombinácia 7edem a Vyháňača diabla, ktorá však ani spolovice nedosahuje kvalitu film ktorými sa inšpiroval. Po úvodnom slušnom tempe a napätí sa postupne atmosféra a môj záujem film vytratil.
Labyrint: Útek (2014)
Detská verzia Kocky či Saw s prehnusnými hercami. Kto má rád filmy typu twilight, hry o prežitie a podobné pičoviny bude unesený kto má rád drsnejšie verzie bude sklamaný. Absolútny nezáujem o pokračovanie.
Strážcovia Galaxie (2014)
Po typickým nesmrteľných hrdinoch, Marvelaci naservírovali netradičnú zostavu hrdinov, ktorí sa postarali o poriadnu dávku akcie a hlavne humoru. Zaujímavé bude aj prepojenie s Avangers cez postavu Thanosa.
Predestination (2014)
Najlepší sci-fi s tematikou cestovania v čase za posledné roky. Z počiatku zaujímavé rozprávanie prerastie v poriadny časový paradox.
Šéfovia na zabitie 2 (2014)
Podľa mňa komédia ktorá srší vám srdce blízkym humorom,nespočetné krát vás rozosmeje si zaslúži len tie najvyššie hodnotenia.
Tučniaky z Madagaskaru (2014)
Kto má rád Madagaskar a hlavne jeho tučniakov tak si príde jednoznačne na svoje. Ale aj tí čo ich až tak radi nemajú sa zabavia.