Recenzie (647)
Griffinovci (1999) (seriál)
tam kde končia Simpsonovci začína Family Guy. Vtipný, drsný, perverzný.
Jack, zabijak obrov (2013)
Nuda, nuda- šeď,šeď. A ktomu absolútne všetci herci nesympatický. Režisér stúpil opäť vedľa, i keď Superman sa vracia mu mierne tolerujem.
Elysium (2013)
Absolútne tupé, a to kazí všetko ostatné čím tento film zaujme. A ten záporak katastrofa.
To je koniec! (2013)
Myslím že samotný herci sa na tom zabavili viac než ja. Zopár dobrých vtipov to nezachráni.
Dospeláci 2 (2013)
rozmýšľal som či mi ušiel príbeh alebo ho tento film ani nemá.Občas sa nejaký vtip podarí, inokedy nie. Myslim si že pokračovanie bolo absolútne zbytočné a skončí v zabudnutí ako aj predošlí diel.
Gravitácia (2013)
absolútne skvelý filmový kino zážitok.
Wolverine (2013)
Tragédia, Japonsko tomu podľa mňa neprospelo. Scenár deravý, akcia slabá, postavy nezaujímavé.
Parker (2013)
Začiatok navnadil, stred absolútne unudil a akčný záver to už nezachránil.
Výlet s mamou (2012)
odporná a trápna nuda.....
Veľký Gatsby (2013)
Pompézny a veľký svet pána Gatesbyho ma absolútne dostal a pohltil. Predloha musí byť fantastická.