Recenzie (647)
Annabelle (2014)
Annabelle je slabším odvarom svojho originálu z ktorého vzišla. I tak sú v nej dobré scény či miestami slušná atmosféra.
Ralph Rozbi-to (2012)
Super kto má rád hry ,i kto ich nemá. Kto hrá už roky, i ten kto hrá iba chvíľu musí uznať že Ralph je super retro a navyše dosť vtipná záležitosť.
Múmia: Hrob dračieho cisára (2008)
Rychle a akčné no za predošlými časťami zaostáva atmosférou i kvalitou.
Oheň ohňom (2013)
Ďalšie celkom milé prekvapenie ,pre mňa neznámy film s bombastickým obsadením . Pochmurne ladená dráma ,priamočiara a drsná.
Špinavé prachy (2014)
Skvelá dráma z mafiánskeho prostredia. Kvalitne napísaná,zrežírovaná a zahraná. Nikdy neviete čo sa skrýva v človeku.
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Mením pôvodne hodnotenie série bez Charlieho sú jedna veľká katastrofa a Walden je jedna z najtrápnejšich postáv v histórii sitcomu.
Hra (1997)
Fincher rozohral jednu z najlepších hier na filmovom plátne.
Exodus: Bohovia a králi (2014)
Rokmi overený príbeh/legenda v krásnom epickom podaní, hodné veľkofilmu tohoto typu i samotného Scotta
Hviezdna brána (1994)
Kvalitné sci-fi, ktoré spája úžasné cestovanie vesmírom, s večnou témou pyramíd a egyptskou civilizáciou.
Stratené dievča (2014)
Zaujímavý film,super námet, trošku zvláštne spracovanie no tradičná Fincherova kvalita. No celkový dojem je u mňa niekde na polovici. A Stinson pre mňa navždy zostane Stinson a ťažko sa mi na neho pozerá v inej úlohe.