Recenzie (1 979)
Bloody Bikini Massacre (2006)
Aďo vôbec nie je taký márny. Pod podkrievkou s takým idiotským názvom, spáchal slušný snímok , na ktorom vadí len ten názov. Slušná rozbíjačka , ktorá dodrźí názov titulu a našťastie tu nebeží len o bikini. Pre Mňa určite spoľahlivá kratochvíľa, ktorá disponuje vecami, ktoré mám rada. Doma bolo OK - ale myslím si, že do kolektívu nezapadne. Je to vlastne jedno. Adrián je pozoruhodný maník, aj keď už sklamal.Komu sedia holčiny v plavkách, preložené nejakou tou krvou - nech neváha. Espa / MeX koktejl.Štýlová exotická párty , na ktorej je málokto oblečený. Slušný vizuál taktiež potešil.
Humanimal (2010)
Jeden z najmakabróznejších čílskych surreal filmov , venovaný hlavne úchylom snoriacich po divných záležitostiach. ,ktorý odvážne podáva to , o čo sa pokúša stádo pseudoumelcov. Nepotrebné dialógy len čistý filmový výplach.. Rozporuplných komentov sa neviem dočkať.Tomu hovorím experiment.
Foresight Killer Instinct (2013)
Na tento snímok sa bude horda intelektuálov pozerať z obrovskej výsky. Ja som si z neho zobrala animálnu snahu vymačkanú na dlh zúčastnených , bez akejkoľvek výpovednej hodnoty , no nabrúsenú prácu nemôžem opomenúť.. Myslím , že Duncan má pred sebou ešte nejakú tú filmovú metráž. Profilovo je totiž primerane agresívny.
Static (2012)
Statický nezáujem o dianie na obrazovke. Ďalśí snímok, ktorý priniesol nič. Režijne OK zbytok splašok. úprimne - som unavená z podobných snímkov, takže toto je čistý subjekt. 3ka tomu ale náleží - to bezpochýb. Ale navrch ani cíp.
American Maniacs (2010)
Nechala som si poradiť skúsenou omladinou a oplatilo sa. Je to to temná dráma s horrovými prvkami , ktorá navrch obsahuje aj soft gore. Idiot Mi nepripadal vo filme nikto , lebo takých je prebytok aj v ďaleko umelohmotnejších sračkák. Na rozpočet až prekvapujúco spokojná a minutážou neumučená. Filmový hnoj totiž čaká úplne inde a nevie sa dočkať nasadenia na CSFD. Ja to to teda neurobím, lebo to považujem za trestný čin. Instantná 3ka ,ako na objednávku.
Red Canyon (2008)
Sympatický nábeh , akurátna réžia štýlovo nasadený cast. Horror by som vynechala, ale budiž. Centrál duo som si obľubila na prvý pohľad a aj nelogićnosti chovania sa zúčastnených Ma obiślo - , držala som im palce. OK
Die-ner (Get It?) (2009)
Ničím urážajúca , ani výnimočne vtipná na zombie natočená téma, ktorá má tú výhodu, že sa dá zmáknuť na 1 ťah. Dialógy sú síce vtipnejšie ako vizuál ale celkový dojem to nepokrčilo. Spokojná
Black Rock (2012)
To partičkovanie, vysedávačky pri ohníku , vykuklenie sa negatívneho hrdinu , mi už lezie krkom. Film Mi ukradol minutáž a dal mohutné nič. Tie pobehávačky po lese za intenzívajúceho škrabania sa v lístí a záverečný figt pôsobili karikatúrne. Zbytočne namotaný nezmysel, akých bolo už neúrekom a keby nebol kvalitný poster, tak sa do toho ani nepustím. Inak ale odporúčam ( na slúchadlá pri prataní bytu ) A ešte 1 vec - záležalo Mi na osude všetkých zúčastnených sliepok
Dallas (2012) (seriál)
Dallaské klobúky sa nezmenili , fára teda áno .Tá jeho životaschopnosť a ignoranctvo a veľa iných schopností ho robí nesmtrteľným J.R. slizko spoľahlivý a cast ,ktorý Mu vlasnene robí v podstate kulisu- je OK.Dôstojnejšie úmrtie si ani Larry nemohol priať.I luv Ya
Andrea (2005)
Keďže sa jedna o režiséra, ktorý ma svoju filmovú tvorbu ( dúfam ) pred sebou , že sa okrajovo dotkol Mojej kultovky - budiš mu odpustené. Napriek mega voltáže som sa nenudila,, aj keď prepálených a zbytočných scén by umravnilo stopáž a nabralo intenzitu.. Osobne som ale spokojná.