Recenzie (320)
Sama na lásku (1996) (TV film)
Film vo děvce, která se zbavila dítěte, aby mohla piglovat s boháčema...
Žraločia svorka (2008) (TV film)
Při sledování Příběhu žraloka jsem se těch potvor bál víc...
V tieni pravdy (2006)
Zdlouhavej hysterák a hromada blbejch keců.
Nebezpečný vlak (1999) (TV film)
Nemůžu hodnotit, po 20-ti minutách jsem nudou vytuhl...
Nikdy neprohrát (1978)
Docela sranda, akorát mě tam dost vadila ta ženská a její příšerný americký country. To jsou pro mě hluchý a nudný pasáže. Místo toho klidně víc fackovaček a vopičáka, ten je geniální.
Malý pitaval z velkého města (1982) (seriál)
Naštěstí tam není až tolik komunistickejch keců, krom glorifikování esenbáků, což byly v té době většinou arogantní prasata, který nikdo neměl rád, případně se jich bál. Při pomyšlení na ně mám ještě po letech kopřivku.
Kapitán Ron (1992)
Deus ex machina - americká pobřežní hlídka. Naše dobrodružství skončilo. :-), ale vzhledem k tomu, že na konci všichni odplouvají na nějakou výpravu, evokuje to dojem, že je a nebo se chystá dvojka...
Comeback (2008) (seriál)
Nový díly už stojej za prd...
Jadrový hurikán (2007) (TV film)
Docela sranda, porod s kombinačkama :-) a ten Jack Scalia má ksicht jak béčkovej Indiana Jones, to bylo asi hlavní kriterium výběru, zdá se. Fakt prdel, celkově to vyznívá parodicky, ale radši by tyhle prachy mohli tvůrci dát na charitu...někde nemaj co žrát a jinde se takhle plýtvá energií, penězma a trpělivostí diváků...a to je ta skutečná katastrofa na tomto katastrofickým počinu...
Šťastie na dosah (2006)
Nejlepší film s Willem Smithem ! Dostali mě, brečel jsem...jako ta stará kráva u Angeliky...