Recenzie (253)
Iluzionista (2010)
I kdyz dej neni uplne optimisticky, film pusobi hodne mile.
Ondine (2009)
Pohadkovy pribeh morske pany a opileckeho rybare. Snovost pribehu krasne podtrhuje hudba islandskych Sigur Ros.
To nejdůležitější (2009)
Nelze si nevzpomenout na Klepani na nebeskou branu, i kdyz fakt, ze nevyhnutelny konec zivota je zde popisovan u 15ti letyho kluka dojem jeste strpcuje. I pres to vsak misty hodne ftipny. Jedno z velkych prekvapeni 45. KVIFF
Špion Garbo (2009)
Dokument, u kteryho se ani nechce verit, ze to tak vazne bylo. Garbo byl sice spis fabulator nez spion, bylo by zajimave jak by si poradil se scenarem k nejakymu nadchazejicimu Bondovi nebo Huntovi.
Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive (2010)
Blbina co je na svoji blbost hrda. Guilty pleasure jaxvin! K vystizeni dojmu z KVIFF projekce bych k hodnoceni jeste neco malo pricet.
Kuky se vrací (2010)
Prijemnej milej film, tak jak to Sverak umi. Nicmene z jeho tvorby me bavil asi nejmin.
Zmätok v duši (2009)
Pri sledovani jsem se nemohl ubranit vzpomince na Wrestlera - taky pribeh jedny padly hvezdy. Jinak tendle film delaj predevsim herci - Oscar pro Bridgese zaslouzenej.
Muž z Hongkongu (1975)
Hodne blby, zbytecne dlouhy. Ale vicemene zabavny.
Štyri levy (2010)
Takhle nekorektni film by jeden pohledal. Ale je to sakra zabavny. Asi jako kdyby se Pat a Mat rozhodli stat islamskymi teroristy..
Robin Hood (2010)
Nemuzu si pomoct, ale me se to libilo. Jasne, melo to svoje chyby (treba cca druha petina filmu, nebylo to moc "Robin Hood"), ale muj vysledny dojem je veskrze pozitvni. Skvely herci, super vyprava.. proste bavil jsem se. A vubec mi to neprislo jako temer 2,5 hodiny dlouhy.