Recenzie (52)
Dogville (2003)
První bylo lehce obtížné překonat "formu". Velká plocha, čáry na zemi, neexistující keře a neviditelný pes. Přítel po předmluvě říká: "Tak a teď už to bude normální." A ono nebylo. Jej to odradilo, mně ještě víc zaujalo. Po chvíli si člověk zvykne a odpoutá se od představy "klasického pojetí" s efekty, pořádnými kulisami nebo skutečný exteriér. Příběh mne vtáhl a nepustil. Smutné. 4,5*
Mačka na rozpálenej plechovej streche (1958)
Plácám a tleskám...k tomuto skvělému filmu mě přivedlo skvělé zpracování ve Slováckém divadle v Uherském Hradišti (tímto doporučuji). Silný filmový zážitek. A na Paula Newmana se opravdu hezky dívá :-D.
Skrotená hora (2005)
Po dlouhé době viděno znovu....a....ANO! Tohle prostě funguje.....
Keď si Chuck bral Larryho (2007)
A jako sranda to byla :) Taková oddechovka, která není úplně stupidní a těch je pomíň...
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Dojemná vzpomínka na dětství....Lakomá Barka je prostě bez konkurence!
Kto je tu riaditeľ? (2006)
Ač patří režisér snímku k mým oblíbeným, tak s tímto filmem jsem se nepotkala.....jaksi jsem to nepochopila....a bohužel se ani jednou nezasmála. V půlce filmu jsem dala stopku a dívala se radši na Fimfárum.
Revival (2013)
A já se bavila. Velmi milý český film po delší době. Výborné herecké výkony, skvělá hudba a humor. Jako sladká tečka i trochu těch slz dojetí.
Mladí a pohřbení (2007) (TV film)
Už dlouho jsem neviděla nic podobného....po 20 minutách se nedalo udělat nic jiného, než to přepnout! Totální p*čovina!!
Testament (2007)
Masakr! Chláma jak sviňa!
Láska je láska (2012)
Příjemný film, výborní herci, hezký příběh.....ráda se na něj podívám znovu.