Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Kravaťáci (2011)
2 baby na mizine (2011)
Simpsonovci (1989)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Dr. House (2004)
Geniální humor, charizmatičtí herci a zajímavé případy. Není co dodat, jeden z nejlepšich seriálů. Postupem času ale slábne a az příliš strácí na realitě a humor už to neni to co driv. Doufám, že se brzy dočkám nějakého oživení.