Recenzie (32)
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
jedna hvezda navíc pro Jasona Momoa,protože jsem na takováhle tmavý typy,ale jinak film laciný, nic nedotaženo, žádné pořádné scíny kromě té s pískovýma bojovníkama no zklamání!! :-/
Kazateľ (2011)
nechápu,že má film tak nizké hodnocení a většina ho tu haní...mně se to dost líbilo,jak příběh,tak zpracování, triky..upíři jsou fakt good a herci OK...sem tam je to moc,ale mě se to vážně líbilo a královsky jsem se pobavila,konečně něco tento rok fajnové :-)
Sucker Punch (2011)
přemýšlela jsem,že bych dala i 4*,ale závěr filmu mě rozesmutnil,takže pouze 3*,ale jinak je to naprosto skvělá podívaná,plná skvělé grafiky,triků,ale hlavně neotřelá,originální a fakt fantasy s notnou dávkou fantazie bez předvídatelnosti děje..bavila jsem se,jen škoda,že to takhle dopadlo :-)
Strieľajte na Francúzov! (2003)
nechápu,že to má tak málo a takové negativní komentáře..je to skvělá hravá komedie,prima hlášky a momenty kdy se fakt od srdce zasmějete...luxusní moc mě to pobavilo :-)))
Zlá karma (2001)
koukala jsem protože téma mi přišlo zajímavé,ale nevěřila jsem svým očím..taková amatéřina až někdy spíš směšná,primitivní odfláknutá...hrůůůůza!!! :-/
Jízda smrti (2007)
velmi podobny názor jako shit...začátek paráda..málem jsem dostala infarkt při té první scéně..ale pak to zapadne do nudné pámbíčkářské vyvražďovačky...a konec jsem konečně myslela,že se vratí šoking jako na začátku a ono to skončí...škoda... :-/
Zápisník smrti (2006)
překvapení...velice luxusně zpracovaný příběh,zápletka a propracovaná logika a činy hlavní postavy nejprve nastíněného jako kladňák a pak se propadající do zvůle moci a negativního jednání,myšlení,chování s precisní genialitou..nenudila jsem se ani na chvíli a to mají každý ze 2 dílů přes 2 hoďky :-)
Psí vojaci (2002)
nejprve jsem chtělá dát odpad,protože mi to přišlo primitivní,jednoduché dialogy a směšné přehrávání,masky i scénář,ale pak jsem se začala bavit a začala se na to koukat jako na Bčkovou komedii parodii horor a pak jsem fakt královsky pobavila a několikrát i dost zasmála... :-)
Krajina mŕtvych (2005)
hm..tak slušný!!! po dlouhý době fakt dobrej zombie film..dobrá atmosférka,příběh i scény útoků zombíku velice slušný a film je dynamickej žádný hluchý místa...spokojenost 80%
Som číslo štyri (2011)
příjemný teenegrovský comiksový filmík..s romantikou,akcí,bojem dobra ze zlem, láskou a tak...ničím nepřekvapí,ale ani ničím nezklame..pěkný...