Posledné recenzie (32)
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
jedna hvezda navíc pro Jasona Momoa,protože jsem na takováhle tmavý typy,ale jinak film laciný, nic nedotaženo, žádné pořádné scíny kromě té s pískovýma bojovníkama no zklamání!! :-/
Kazateľ (2011)
nechápu,že má film tak nizké hodnocení a většina ho tu haní...mně se to dost líbilo,jak příběh,tak zpracování, triky..upíři jsou fakt good a herci OK...sem tam je to moc,ale mě se to vážně líbilo a královsky jsem se pobavila,konečně něco tento rok fajnové :-)
Sucker Punch (2011)
přemýšlela jsem,že bych dala i 4*,ale závěr filmu mě rozesmutnil,takže pouze 3*,ale jinak je to naprosto skvělá podívaná,plná skvělé grafiky,triků,ale hlavně neotřelá,originální a fakt fantasy s notnou dávkou fantazie bez předvídatelnosti děje..bavila jsem se,jen škoda,že to takhle dopadlo :-)