Recenzie (235)
Romance po irsku (2020)
Spirituálne precítení, naozaj svieži, aj docela okúzľujúci film o zranených srdiečkach. #reletable Buď film precítite a dotkne sa vás, alebo sa budete nudiť... Za mňa //85%//. Super performance Emily a Walken-a. #balzamnadusu
Euforie - Chovat se jako táta (2019) (epizóda)
Oukej, tento seriál je trefa do čierneho... skvelé zápletky, unikátna komplexnosť a servítky si pred pusu Euphoria rozhodne neberie! For those that can relate - nábeh na seriál dekády? Rue mi v pilote trošku prirástla k srdcu, no už teraz ma štve a nielen mňa (či iných divákov), no aj samú seba - svedomie sa vždy ozve. //100%//
Captain America: Občianska vojna (2016)
Narozdiel od Avengers: AoU hlavne skvele zrežírované, nechýba porcia humoru a viac než schopná dejová línia a kvalita príbehu... Lovely Black Panther is comin' //80-85%//
Mama (2019)
prvá hodina filmu čistý des - slabé herecké výkony, vykonštruovaný dej, trápny overacting a ďalšie smeti, no posledná polhodina to zachránila aspoň na aký-taký filmový zážitok - 25%
Thor: Temný svet (2013)
Opäť lepšie tri*//60-65%//, no trošilinku slabšie ako jednotka... množstvo vizuálnych efektov, no necítim úplne to čaro a príde mi to ako "len film" - if you know what I mean - resp. nezožral som im tie efekty, niektoré sú očividné pc animácie a nepridávajú filmu na hodnovernosti... je to škoda, lebo Natalie a Hiddleston sú výborní, inak veľmi priemerná marvelovka.
Iron Man 3 (2013)
Najslabší diel ale still fine. //60-65%//
Thor (2011)
Silné Tri⭐//65-70%//
Prison Break: Útek z väzenia - Sona (2007) (epizóda)
80%
Prison Break: Útek z väzenia - Na konci cesty (2007) (epizóda)
75-80%
Prison Break: Útek z väzenia - Panama (2007) (epizóda)
70-75%