Recenzie (442)
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Ten film je opravdu sračka, navíc hrozně obsazená,... až na Perlmana. Nevím co jsem mohl čekat, od režiéra Amélie, ale nejspíš jsem to dostal. Popletený francouzský režisér si myslel, že komické situace ve filmu udělají fanouškům radost a asi nemusím připomenout, že se šeredně spletl. Další hovadinou je, že nový druh Aliena vypadá jako letitý ležák z domova důchodců bez protézy, takže poslední prvky thrilleru, nebo hororu zalezly tímto do kouta a umřely. .... Posledním vrubem je hudba, která se do Alieního vesmíru prostě nehodí. .........přesto musím s podivem zhodnotit, že čtvrtý díl byl pro mne lepší podívanou, než trojka od Ridleyho (je mi to líto Finchere, ten se ti krapet vymknul) ----------------------------------------------- -------- PS: Scénář napsal Joss Whedon a tupý francouz naprosto nepochopil vizi scénaristy a zkusil z filmu udělat vlastní Galimatiáš. PSS: Už francouzům nedávejte prosím žádné důležité filmy.
Bojové nasazení (1986)
Největší koncentrace macho hlášek, která kdy byla ve filmu přítomna.
Bábovka, turek, slepice a polévka (2009) (študentský film)
Kamera je zde děsná a některé informace by měly být více rozebrány, aby dostal dokument větší hloubku.
The Sweatbox (2002)
Vzhledem k tomu, že jde o jediný pořádný dokument z výrobny na anímáky, musím hodnotit plnejma, protože jde vlastně o klenot. Dokumen dukazuje, jaký tam skutečně pracovali machři.
Vesnice roku (2011) (študentský film)
takové to pfff. Vetchý je nový Macháček a přestože ho mám rád, raději se s ním potkám v dívadle.
Nová holka (2011) (seriál)
Dalšími díly serial dozrává a zjišťuje co si smí dovolit. Doporučuji vyčkat
6 Days to Air: The Making of South Park (2011) (TV film)
Naprosto to splní svůj účel, konečně se podívat, jak to ti šviháci vlastně dělaj.
Terra Nova (2011) (seriál)
UPDATE: takže zatím oba dva díly po pilotu jsou totalní Fillery. Málo charakterů, se kterýma by se člověk vžil. Lang je herecky úplně jinde, než většina osazenstva, který jen vykuleně čumí do zeleně. Výprava je ale ohromná a efekty se drží průměru...uvidíme
Epizody (2011) (seriál)
Britský humor tam je opravdu poskrovnu. Jen takové drobení. Nebýt LeBlanca, který tam nahodí občas Joyeho, tak to jde ke dnu totálně. Tohle je přesně ten samý průměrný polotovar, co v samotném seriálu natáčejí. A asi nejvíce mi vadí pokus Johna Pankowa o napodobení Ariho Golda. Od showtime bych čekal trochu víc.
Do moře míst (2011) (relácia)
"lžičky cinky o sklo sklínky"..."z Istanbulu na Gibraltar-řídí Hanák moviestár". Kdo nemůže rozdýchat tuhle milou Hanákovu lyriku, ať se zbytečně nesnaží porozumět, proč ten šedivec mluví tak divně. Vávrovi se to samozřejmě nevyrovná, ale i přesto je v tom zajímavá poezie.