Recenzie (120)
Druhá šanca žiť (2016)
Mistama super ale ty cringe momenty sem a tam, kde se tvruci snazili vse propojit pro vyvolani WOW efektu u hloupych divaku (nebo precitlivelych zen), pripadne kdy nejaka postava zacala nest tak neskutecne radoby filosoficky sracky, jsem si trochu ublinknul
Dvanásť opíc (1995)
Bohuzel dnes na me uz nepusobi tak prulomove, Brad Pitt ale fantasticky
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
Boží! Nejlepsi horor poslednich let. Tvurci tahaji jedno eso z rukavu za druhym. Skvely cast maminy. Kamera je hrava, zvukar si vypiplall s kazdou sekundou co mel k dispozici. Skvely pomrknuti ke konci, dvakrat. Krev!
Fallout (2024) (seriál)
Bozi, musim zahrat F3 a New Vegas asi... Muzu chapat 3 postavy jako jakysi 3 playstyly typickych hracu? Libi se mini plottwisty, neorthodoxni reakce, krvavost i humor, tempo, stylizaci, atmosferu, lore. Lehke a hrave. Libi se mi, ze ze me serial nedela blbce a nemusi mit vsechno skrz nejakou B postavu neco vysvetlovat. A vyjimecne je to serial bez FILLERu. Parada!
Fallout - Konec (2024) (epizóda)
Please stand by! Ja snad dnes zastreamuju Fallouta jak me to naladilo. +Atmosfera nasili se spetkou humoru a odlehceni +Stylizace +Pritroubly-naivni vyraz hlavni hrdinky +Jako vzdy fantasticky Goggings! Bezstarostna, stylova, hrava a zabavna popcornovka. Snad to nepokazi!
Fantastické zvery: Grindelwaldove zločiny (2018)
Jako samostatny film to moc nefunguje ale jsem neskutecne rad, ze tu vznikla dalsi kouzelna serie filmu, co si jednou pustime jako kompletni pribeh v celodennim maratonu. Tak jak to jednou za cas udelame s HP filmy. 1 dil byl uvod k novym postavam, 2 dil je predehra a rozjezd silne serie a ted snad uz zacnou pridavat plyn
Fantastické zvery: Tajomstvá Dumbledora (2022)
Kdo te ted bude mit rad brumbale!
Finestkind (2023)
Chlapsko-bratrsky balzam na dusi, ktery jsem po nekonecnych woke srackach potreboval.
Fízli zo zálohy (2010)
Ne
Flash (2023)
Wtf? A to CGI?!?!