Recenzie (205)
Maniak (2012)
Hobbit zůstane hobitem.. i když tady s nádechem skřeta pobíhajícího nesmyslně sem a tam s nožem na pečivo... neumí hrát. Tečka. Taková taškařice seskládaná ze stupidit a hlavně dementního chování lidí, hmmm to se jen tak nevidí, takže slovo horor je na pravém místě... pro mě to teda horor byl a mega... jak diváka uspat do deseti minut, a to jsem si myslela že bídníky nikdo trumfnout už nemůže :D
Saw 3D (2010)
Jediná slušná scéna byla číslo jedna :D... jak to asi jinak mohlo dopadnout že? :D Už se nemůžu dočkat saw 65... pořád dokola, pořád sračky a hovna, nebaví, nikdy nebavilo a nikdy bavit nebude... Toto nejsou filmy bohajeho, to je tupost nad tupost se stále se opakujícíma scénama...
Lovci gangstrov (2013)
Sean Penn umí a umí a umí... perfektní kaubojka s kvérama proklatě nízko... :-) Kdo umí, ten umí, kdo neumí ten čumí :D
Road Trip (2000)
:-D není nad scénu s panem hadem :D
Thor (2011)
Víte, že jsem si nikdy nevšimla jaký je ten Chris škareďouch? Nechytám se, ani když sundá tričko :D
Nech vojde ten pravý (2010)
:D hehe tak jsem zase stáhla něco jiného.... bože jak já se modlila, aby to už skončilo :D
Predátor (1987)
"Mám rád malý bundy.... já taky... mám ji jako barák " :D muhahah nejlepší hlášky všech dob :D
Všemocný (2011)
:-) ..... koupím....
La cara oculta (2011)
Originální nápad... ale po druhé bych to vidět nemusela... co se týká komentářů k ňadrům, tak si myslím, že to bylo určitě lepší jak americké plastické dudy, které by byly přes celý objektiv :D... Taková trapárnička, na kterou zapomenu za pár dní... nechápu, že to má tolik %.
Mesto hriechu (2010)
Jakože děj o prdu, ale ten Ben Affleck.... ten uzasny, veliky, ohromity, nadherny BEN!!!! Za ty jeho voci... nemohu jinak :D