Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
Osmý smysl (2015)
Unesení (2002)
Most (2011)
Červený trpaslík (1988)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Zázračná Jeannie (1965)
Misfits: Zmetci (2009)
prvé dve serie vynikajúce. Skvelí sarkastický humor a dobré herecké obsadenie. Ale tretou sériou to postupne išlo dolu vodou. Napriek tomu pre mňa najlepší seriál poslednej doby.