Obľúbené filmy (10)
Zelená míľa (1999)
Ľadové ostrie (1992)
Moja najobľúbenejšia krasokorčuliarska limonádka, mňam.
Návrat do Cold Mountain (2003)
Avatar (2009)
Piaty element (1997)
Multipass do ríše úchvatného vizuálu, skvelých hereckých výkonov, magickej réžie, labužníckej akcie, super hlášok, perfektnej hudby... a nesmieme zabudnúť na lááásku!
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Slavnosti sněženek (1983)
Poetická, srandovná, obyčajne neobyčajná "slepačia polievka pre dušu". Táto klasika priniesla skvelé perly ducha, z ktorých mnohé tu už boli citované, tak len skromne pridám moju najobľúbenejšiu: ZAS BUDE V ÁLEJÍCH NABLITO...