Obľúbené filmy (10)
Blade Runner (1982)
Excalibur (1981)
Amadeus (1984)
Nemám už moc rád filmy inspirovaný skutečnou událostí. Ale Shafferovo a obecně Formanovo vymejšlení mě pořád baví.
Klub bitkárov (1999)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Apokalypsa (1979)
Kill Bill (2003)
Oba dva filmy žeru prostě. Čirá a dokonalá filmařská onanie v nejlepším slova smyslu.
Baron Prášil (1961)
Proposition (2005)
Stopy (2013)
Nemám rád filmy inspirovaný skutečnou událostí, ale tenhle ve svý pokoře, stručnosti a přitom překrásný kameře mě úpně dostal.