Posledné recenzie (23)
Krídla Vianoc (2013)
Nezvyčajný film na české pomery. Mňa osobne oslovil a zasiahol, ale určite je nutné byť naladený na jeho vlnu. Preto chápem vysoký počet negatívnych hodnotení. Čakajte melancholický, skôr ponurý a trochu mysteriózny príbeh niekoľkých viac-menej smutných ľudí na pozadí Vianoc v supermarkete. Žiadna vianočná idylka!
Oblivion: Nevedomí (2013)
V prvom rade musím priznať, že nemám rád Toma Cruisa a Sci-Fi :-) Ale toto sci-fi s Tomom Cruisom sa mi celkom páčilo. Pomerne jednoduchá dejová línia, čisté spracovanie, rozumná miera akčnosti, dobre načasované dejové zvraty. Jediné, čo ma trochu otravovalo, bolo ideové kopírovanie Matrix-Revolution.
Zlo (2003)
Uf, tak tentokrát pôjdem asi trochu proti davu. Jedná o veľmi slabú adaptáciu pravdepodobne dobrej psychologickej knihy. Bohužiaľ vo filme ostali iba ploché čiernobiele charaktery postáv. Celý príbeh je veľmi umelý a má ďaleko k vykresleniu skutočného zla v človeku v kombinácii s davovou psychózou a pekla šikany. Aby film predsa len vymačkal z diváka nejakú emóciu, ponúka niekoľko detailne rozbitých ciferníkov, ale to je všetko. Vôbec som nedokázal pochopiť hlavnú postavu, ktorá začína ako rodený satan a priebehu 1 cesty vlakom skrotne a stáva sa kladným hrdinom!? Nečakajte žiadnu hlbokú psychológiu! 2 hviezdičky iba s odretými ušami.