Recenzie (1 736)
Baba z ľadu (2017)
Štěstí nebo Venkovský učitel to není, ale Čtyři slunce to v pohodě strčí do kapse. Lidský příběh, skutečné emoce a celkově film, který má co říct. Jistá Slámova režie, perfektní vedení herců, ale hlavně bezchybný scénář, 4 hvězdy.
Blade Runner 2049 (2017)
Neskutečná audiovizuální epopej. Každý kdo jen trochu holduje kamerovým kouzlům nebo hudbě, by to mě vidět. Na druhou stranu to není film pro konzumního diváka. Je to pomalá, dlouhá a pečlivě exponovaná skazka z jiného světa, 5 hvězd.
Červená (2017)
Sommerová je prostě Sommerová, řekl bych ať krásně natočený dokument ve kterém se výborně snoubí portrét zajímavé a významné ženy s obdobími ve kterých žila, 5 hvězd.
Kráska a zviera (2017)
V některých chvílích sice moc digitální a přemrštěné, ale jinak nádherná feel good pohádka s neskutečně dobrým obsazením! Nečekané, 4 hvězdy.
Kruhy (2017)
Zbytečné pokračování bez nějakého nápadu, imovace či nějakého napětí, 1 hvězda.
Logan: Wolverine (2017)
Nejlepší zakončení jaké si Logan mohl přát! Zdaleka nejlepší Jackmanův výkon. Postave hodně pomohl Rkový rating a špinavé dystopické prostředí. Top komiskovka, 5 hvězd.
Milada (2017)
Jsem rád, že takové filmy jako Milada či Masaryk vznikají. Bohužel, ale tady to není případ dobrého filmu. Kdybych historii Milady Horákové neznal, skoro vůbec bych nechápal o co se tam jedná a taky angličtina českým hercům s českým přízvukem taky zrovna nepřidala. Na druhou stranu jsem se nenudil a technicky to bylo úchvatné! 2 hvězdy.
Múmia (2017)
Na originál nebo dobrodružství to nemá ani náhodu. Jako Cruise je fajn, mumie taky, Russel Crowe je skvělý, ale pořádně si snad nepamatuji jedinou scénu. Prostě popcorn na jedno shlédnutí, 3 hvězdy.
Piráti Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Lepší rozlučku si snad piráti ani přát nemohli. Po unylé čtyřce můžeme zase vidět nějaký příběh, vývoj postav a smysluplné scény. Samozřejmě dokonalé to není, někdy už je akce vážně přehnaná a herečka Kaya Scodelario mi docela vadila, ale jak říkám, příběh, vtip a návrat ke kořenům tam je. Piráti dojeli na té správné vlně, 4 hvězdy.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Redefinice Star Wars? Proč ne? Pár věcí mi tam haprovalo a vyloženě mě štvalo pár nemístných vtípků, ale ve finále to byl kulervoucí zážitek překonávající epizodu VII, 5 hvězd.