Recenzie (454)
Zátoka (2009)
Tak jsem dal na doporučení našeho rodáka z Letohradu a reprezentanta v biatlonu Michala Šlezingera! No a je mi do breku, delfíny mám fakt rád a tohle je opravdu hnus!! Zasraná politika...95%
Prepadovka 2 (2014)
Ještě větší nářez než jednička! Lepší bojové scény typu muž proti muži jsem asi ještě neviděl! Výborný příběh a kamera! Paráda... 90%
Oblačno, miestami fašírky 2 (2013)
Tak ve fantazii se meze nekladou, ale všeho moc škodí, že? 55%
Ztracen ve vesmíru (2011)
Vizuální a hlavně zvuková extáze!! V příběhu jsem se sice trochu ztrácel, ale celkový dojem je nadprůměrný. Atmosféra byla výborná a závěr filmu byl povedený! Za mě...75%
Viděl jsem ďábla (2010)
No tak korejskou kinematografii nemám vůbec rád, ale tahle velice napínavá řežba mě naprosto uchvátila! Hlavně, dá se říct geniální režií, scénářem a hudbou! Musím dát do mé TOP 10, prostě musím...100%
Adamove jablká (2005)
Tak tohle je fakt nářez!! 95%
Godzilla (2014)
Sice děj je trochu přeplácaný, ale o akce a napětí není nouze! Gojira konečně vypadá jak má vypadat a né jak ta '' hrůza '' z 98 roku ! Viděl jsem ve 3D, které bylo takové přirozené bez žádného lítání předmětu proti kameře atd. Pro mě další zážitek v kině až teda na to, že zamnou seděl ne moc upravený pán který si snad týden nemyl nohy...:( 75%
Sebecký obor (2013)
Další luxusně povedená pecka z Britských ostrovů...90%
True (2004)
Jednoznačně nejlepší epizoda z Paris je t'aime!! A to nejen kvůli Natálce... :) 95%
Tanečný súboj roka (2013)
Děj zase o ničem, jako vždy u tanečních filmů! Pro mě jako fanouška break dance to byl ale docela zážitek, škoda teda těch zbytečných střihů v tanečních kreacích...70% P.S: To co předvedli Korejci v prvním kole, tak to by jim naši místní borci z DSC ( Deep Skillz Crew ) dali pěkně na prdel... :)