Recenzie (454)
Zóna súmraku (1983)
Dvě povídky za 4* a zbylé za 2* , takže suma sumárum za 3*... 50%
Mortal Kombat: Legacy (2011) (seriál)
Už od začátku mě to hned chytlo, potom trochu upadlo a pak zase chytlo atd atd. Prostě některé epizody byly velice zajímavé, plné soubojů a na druhou stranu zase nudné, plné nezáživných dialogů! Ale všechno to zachraňují ty propracované souboje, FATALITY a postavy jako RAIDEN, SCORPION, KUNG LAO a SUB-ZERO :) 80%
Kličko (2011)
Bratři jak se patří !! Výborný dokument o dvou velice inteligentních boxerech, kteří to už od malička neměli moc lehké! Ale vypracovali se a k tomu jim určitě hodně pomohl jejich fotík - disciplína! Mě osobně se jejich styl boxování líbí a vidět jak to řezali už za mlada je nářez! Kličko se rázem řadí mezi mé oblíbené dokumenty! Jinak by se nám do parlamentu taky hodil nějakej ten " Kličko " :) jo a Chuck Norris se snad nikde neztratí :D 95%
Podfukári (2013)
Tak určitě výborná podívaná, která se odehrává ve svižném tempu, ale těch nespočet chyb ve scénáři prostě přehlédnout nejde !! Dal bych 3 hvězdy, ale konec mě velice překvapil a tak dám za 4 :) jo a ještě se mi moc líbil Morgan Freeman a Woody Harrelson... 75%
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Po shlédnutí mě v hlavě zůstalo pár nezodpovězených otázek! Jinak na to, že je film z roku 1977, tak nad některými efekty jsem fakt žasnul !! Pěkné podíváníčko až na ten spíše ´´ komediální ´´ konec... 85%
Späť do ringu (2013)
Tak snad lepší herecké obsazení jsme si ani nemohly přát ! Jen je škoda toho zbytečného natahování...80%
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Hrozný !! Už vím jak se dá neskutečně zjebat řecká mythologie!! Zlatá jednička... 15% - za pár dobrých efektů.
Elysium (2013)
Celkem nuda! První hodinu filmu se prakticky nic neděje, spousty fakt velkých chyb, scénář docela jednoduchý a předvídatelný, ale atmosféra je vydařená a město Elysium se mi velmi zamlouvalo. To mi ale nestačí :( nebýt Krugera alá Chuck Norris, tak dám dvě hvězdy...55%
Kolonie (2013)
Šlo z toho vymáčknout určitě mnohem víc, ale celkový dojem je mírně nadprůměrný...60%
My sme Millerovci (2013)
Dal bych normálně 4 hvězdy, ale za to jak jsem se neskutečně natlemil a za sexy prdelku Jennifer Aniston musím dát za 5...:) 90%