Recenzie (248)
Konec básníků v Čechách (1993)
Ne že by to nebylo vtipné. Ale laťka původní trilogie se překonat nepodařila.
Ako básnici prichádzajú o ilúzie (1984)
Pro mě nejlepší Básníci. Nevzpomínám si na lepší film o radostech a strastech vysokoškolských studií.
Hříchy pro pátera Knoxe (1992) (seriál)
Svého času fenomén. Dnes odpočívá v televizním archivu. Slušná detektivka s originálním interaktivním přídavkem.
Ako básnikom chutí život (1987)
Klasika české komedie. Každý viděl, každý zná (více méně nazpaměť).
O statočnom kováčovi (1983)
Příjemná pohádka z předtroškovské éry. Mezi úplnou klasiku se asi nedostala, ale nezklamala.
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
Nevím jak znalci předlohy, ale já jako knihou nepoznamenaný divák jsem se poměrně dost nudil. Ano byly tam skvělé hlášky i absurdní humor (který asi v knize vynikl lépe), ale ne zas tolik, abych nepostrádal alespoň špetku děje. Jedna * za jako vždy rozkošného Billa Nighyho a mimozemské byrokraty. A jedna * za ten zbytek.
Vesmírne gule (1987)
Nejlepší komedie Mela Brookse. Kdo má rád sci-fi a nechybí mu smysl pro absurdní humor, nemuže než se královsky bavit. Poněkud pitoreskní světy Star Wars, Star Treku a jinych mezihvězdných dobrodružství jsou velmi úrodnou půdou pro parodie. A tenhle film ji dokázal skvěle využít.
Skala (1996)
Matka akčních filmů. Výborný scénář podpořený skvěle fungující ústřední dvojicí (agent - důchodce a bojovný chemik) i velmi sympatickým hlavním záporákem. Adrenalinová hudba, zběsilá akce, nesmrtelné hlášky. Tenhle "vořech" rozhodně musíte rozlousknout.