Recenzie (161)
Dr. Horrible's Sing-Along Blog (2008) (seriál)
Já muzikály fakt miluju. Skvělé herecké obsazení.
Sajrajt sága (2010)
Tenhle film je spíš pro lidi, kteří Stmívání nenávidí (to sem třeba já). Herecké obsazení nic moc ale to nevadí. Skvělý humor. Nejlepší je scéna s Buffy :D.
Thomas a jeho priatelia (1984) (seriál)
Tento seriál dělá z dětí idioty!!! Sorry, ale ja fakt nemůžu nic moc řict. Můj brácha se na to kouká a tak sem se na to kouk sním a chtělo se mi zvracet, neuvěřitelná slátanina,odpad,odpad,odpad, ten režisér byl asi sjetej!! Na tomhle seriálu není vůbec nic pěkného.
Planéta 51 (2009)
Pěkná animace , ale to je tak všechno. Děj stojí za prd.
Phineas a Ferb (2007) (seriál)
Skvělě ulítlé!!!! Na odreagování. Každý díl je skvělý.
Modern Warfare: Frozen Crossing Pt. 2 (2010)
Skvělé, fantastické dílo je tu podruhé!! Je to mistrovské dílo!! Tomuhle filmu není co vytknout.
Major Payne (1995)
Genialita. Skvělý herci. Fantastický humor!!!
Agent Cody Banks 2 (2004)
Rozhodně horší odvar prvního dílu. Úplná stráta času. Děj je totálně o ničem.
Malcolm v nesnázích (2000) (seriál)
Vždy sem se těšil na nový díl. Skvělý humor.
Angel: Season 4 Overview (2004)
Velice těžko sehnatelný dokument, ale stojí za to! Průběh 4. série.Stáhnout se dá na wwwbuffyangel.org