Obľúbené filmy (10)
Mulholland Drive (2001)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, David Lynch zde předvedl svou genialitu v plném měřítku.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Velmi silně emotivní film, který podtrhují herecké výkony, prostředí a skvěly spád. Pro mě jeden z nejlepších filmů všech dob.
Mechanický pomaranč (1971)
Mistrovské dílo, Kubrick opět předvádí svou genialitu, něco tak nekonvenčního by si jiný režisér nikdy na paškál nevzal, nepopsatelné tohle musí člověk vidět a chápat.
Sloní muž (1980)
Nádherný příběh, který v srdci nechá stopu na hodně dlouhou dobu.
Klub bitkárov (1999)
Divácky velmi náročný snímek, který nestačí vidět pouze jednou. Špičkové režie a herecké výkony jakbysmet.
Kult hákového kríža (1998)
Špičkový film v hlavní roli s excelujícím Nortonem, o tom, že si jsou všechny rasy rovny. Režisér se nebál, ukázat tuhle velmi vážnou a aktuální problematiku surovým způsobem, což se mi velmi zamlouvá. Opravdu silný snímek, který vám, zůstane v hlavě delší dobu a možná vás donutí popřemýšlet o svém dosavadním životě a jednání. Jasných 5* a vřelé doporučení všem.
Rosemaryino dieťa (1968)
Jeden z nejlepších hororu všech dob a důkaz že i bez lekání a efektu, se dá natočit film který vás zavrtá do sedačky a napjatí bez dechu sledujete jak bude dál gradovat. Právě mistrovsky dávkovaná gradace a napětí dělají, z této knížky adaptace kult kterým zaslouženě je. Je až neuvěřitelné, že i když se ve filmu ve směs nic neděje, tak mistrovská režie a scénář dokáže držet napětí každou vteřinu filmu až do konce. Farrow patří obrovské uznání, její herecký výkon v tak složité roli, je obdivuhodný a měl by být inspirací pro všechny.
Donnie Darko (2001)
Divácky velmi složitý snímek. Režisér dokáže výborně dávkovat napětí strach a neznámo čímž diváka vtáhne do filmu. Fascinující film.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Životní dílo Miloše Formana. Dokonalý herecký výkon Nicholsona bez kterého by se tento snímek nikdy nestal tím čím je.
Krstný otec (1972)
Takhle si představuju dokonalý film.