Recenzie (358)
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Masterpiece.
Nezvestná (2023)
Čistý masterpiece!!!!
Manyeo (2018)
Korejci jsou zasraný filmový bohové.
Jackass 3D (2010)
Geniální sketche, možná nejlepší díl ze všech.
Pred úsvitom (1995)
Celý film je vlastně jeden dlouhý a nesmírně feelgood dialog. Ústřední dvojice, už nemohla být víc sympatická.
Vzplanutie (2018)
Film se nese polehoučku po svojí trase a může se zdát, že se chvílemi nic neděje, ale opak je pravdou v pozadí se toho děje více, než je naservírováno méně vnímavým divákům.
Všetko, všade, naraz (2022)
Nejlepší film z kategorie naprosto bizarních, co byl kdy natočen.
American Horror Story - Vitajte v Briarcliffe (2012) (epizóda)
Chrochtám blahem, rozjezd seriálu z říše snů.
Dogville (2003)
Nikdy jsem u filmu neměl takový vztek, jako u Dogville. Lidi jsou svině, což Trier ví a bez pozlátka zde promítá, až v divadelní formě.
Takí normálni zabijaci (1994)
Tak tohle žeru!!!