Recenzie (1 363)
Procesí k panence (1961)
Duchovní přechůdce svěrákovské Vesničky střediskové: "My Češi jsme dobří lidé a konflikty nehrotíme." To je samozřejmě sebeklam, ne tak docela nepodobný mýtům, které dovolují Rusům se pokládat za obránce míru. --- Jenže je v tom kus mé nostalgické vzpomínky na časy, které rychle mizely před mýma dětskýma očima. Mnohé hezké dialogy, drobné absurdity, hlášky, narážky... Bavil jsem se.
Premlčané (2022)
Bavilo mě to a byl jsem celkem spokojený. A to už je v soudobé české tvorbě úspěch.
Silnější než já (1990)
Celkem (pod)průměrné po všech stránkách až na jednu. Jaxi to dokáže evokovat pocit hnusu z té doby. Byl jsem během sledování vděčný za to, že dnes je přece jen nesrovnatelně líp.
Prísľuby z Východu (2007)
Prdlajz. Tuctové zboží pro nenáročné.
Lekce (1971)
Drama z prostředí špionáže. Režijně trochu nezvládnutý, komplikovaný scénář. A bolševická propaganda na závěr.
Toman (2018)
Věru náročný film, námětem i zpracováním. Trojan diváka nešetří, valí fakta a úsudek nechť si udělá každý sám. Jedno však vyjádřil bez servítek a jasně: ukázal komunisty, jací skutečně byli. Gangsteři. Podobnost s mafií není objevná, ale v českých poměrech průkopnická.
Policajt zo škôlky (1990)
Je to taková míchanice žánrů, autorsky jen průměrně podařená.
Lúpež po taliansky (1969)
Anglický humor mám rád, ale tady je v nevýrazném vydání.
Sneh (2022) (TV film)
Jednou ano, dvakrát ne.
Horúce pozdravy z Paríža (2010)
Mám Travoltu docela rád. Je mi líto, když bere takové kraviny pro učňovskou mládež.