Posledné recenzie (386)
Mladá dáma (2024)
Ta asi 20-30 minutova sekvencia v jaskyni s drakom je zabavna, ale vsetko ostatne je naprosty trash.
Argylle: Tajný agent (2024)
Prva polka super, zabavna komedia, Bryce ako placha spisovatelka je neskutocne rozkosna. Druha polka totalna cipovina bez zmyslu s hlupymi radoby dejovymi zvratmi, humor zrazu zmizol. Vypada to akoby prvu a druhu polovicu filmu nezavisle od seba tocil uplne iny filmarsky tym. No a ako sa hovori, ze najviac zalezi na konci, tak ten je neskutocne podpriemerny, a taka ostane i pachut po filme.
Self Reliance (2023)
Nenarocny film s troskou humoru. Akcia vobec ziadna, co vzhladom na myslienku zarazi. Od polovice to uz totalne strati pointu i stavu, a dobehne len na vypary. Za jedno pozretie stoji, pokial sa chcete "len na nieco podivat".