Recenzie (230)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Výbornej film, kterej se dá ale opravdu užít jen v kině. Koukat na to na malý TV bez opravdu dobrýho zvuku je skoro zločin. Mimo kino si uberte 1-2 hvězdy. Příběh samozřejmě druhořadý, ale jde o vizuál, atmosféru a svět. A Charlize skvělá i bez ruky! :D
Kingsman: Tajná služba (2014)
To nejlepsi, co bylo v roce 2014 natoceno je prave tenhle film. Rozhodne must see!
Jack Strong (2014)
Chce to znát alespoň základní historické postavy, organizace a fakta (Solidarita, Jaruzelski, Gomulka apod.) a pak si to užijete. výborný špionážní film založený na reálných základech. Žádná přehnaná filmová fikce...
Špinavé prachy (2014)
Proč bary u nás nevypadaj takhle?:)
Lovec trolov (2010)
Necekal jsem nic a o to lepsi to bylo. Samozrejme je to cele ptakovina, ale sakra dobre natocena!
Pasca na dne mora (2014)
Béčkovej film, kterej by nestál za zhlédnutí nebýt z ponorky... :)
Hledání ztraceného času (1991) (seriál)
Snad někdo brzy naváže na práci Karla Čáslavského. V archivech je toho spousta, jen to ukázat lidem.
Old Boy (2013)
Závěrečná WTF pointa ušla, ale nemohu si pomoct, podstatnou část filmu jsem se nudil.
The River Why (2010)
Tak tenhle film nezachránila ani Amber Heard! :-)
Sedm divů technické civilizace (2003) (seriál)
BBC tohle prostě umí. Takhle by měly vypadat všechny dokumenty. Zaujme i neodborníky...