Recenzie (121)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Pod nanosy a nanosy a nanosy patosu se skryva dost dobry a poutavy film, jenze... Je to cele tak strasne jednoduche, ze je vam hned od zacatku jasne, jak film skonci. Jo a jeste jsem zapomnel zminit nanosy patosu, jeho kamarada patosu a nekolika dalscich ze stejne bandy.
Piráti na vlnách (2009)
U úvodních titulků se mi dělá husí kůže... Nepřestává až do konce.
Moulin Rouge (2001)
Nesnáším muzikály... Je to něco ve mně, co mi jednoduše nedovoluje mít je rád. Proto nebudu lhát, když povím, že ani Moulin Rouge rád nemám, ale na muzikálové poměry je to extraklasa.
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (séria)
Zatím nechápu jen jedno. Jak by mohla takováto Elizabeth zůstat panna. It is a girl worth trying!
Sin City - mesto hriechu (2005)
Strašně moc úžasný vizuál.
Mesiac v nás (2009)
Díval jsem se v rámci přednášky na VŠ. Měl jsem opravdu velký problém u tohoto dokumentu neusnout. Přiznávám, že začal vcelku dobře, ale postupně mě začal ubíjet. Když to vezmu z řemeslné stránky, tak prostřihy dialogů z jiných filmů působily výborně a svěže. Problém jsem však měl, když postupně všichni respondenti měli nutkání nějakým způsobem na začátku uvést lidi do toho, co to ta menstruace je. Samozřejmě předpokládám, že při podobném rozhovoru a výkladu to nutností je. Pakliže je však tento výklad zopakován pětkrát, tak je to vskutku na pováženou. Což je asi tak vše. Ač byl dokument zábavný, rozhodně nedokázal udržet mou pozornost.
Nehanební bastardi (2009)
Scéna s promítáním Shoshanina smíchu je pro mně osobně jednou z nejsilnějších filmových scén vůbec. Ne-li tou nejsilnější. Při úvodním dialogu o krysách mě mrazilo v zádech. Navíc si pamatuji, že jsem se trochu divil, že to nezískalo označení komedie. Co už.
Afro Samurai: Resurrection (2009) (TV film)
Afrovi sedí seriálový formát. Taková chuťovka na trochu šedi s krvavým barvením prostě nevydrží víc než pětadvacet minut.
Matrix Revolutions (2003)
Dneska jsem si dal Matrixový den. Trochu zlo, protože bylo slunečno, ale... Bratři Wachowští můžou tvrdit, jak moc plánovali koncept všech tří dílů už od začátku. Já jim to ale žrát nebudu. Reloaded a Revlutions mají s prvním Matrixem tak pramálo společného, až to není úplně příjemné. Každopádně fungují, akce je náramná, jen scénář je dost debilní a během likvidace Zionu jsem měl nutkání se smát tomu šílenému chlapíkovi na robotovi, co se tvářil hrozně drsně a kosil jednu chobotničku za druhou. Navíc značně chybí to, co předešlým dílům získalo nejvíc kreditu. Aspoň v mých očích. Totiž působení v samotném Matrixu.
Matrix (1999)
Nezměrné množství naprosto úžasných scén. Úžasných myšlenek. Jeden z těch filmů, na které se chcete po skončení podívat znovu.