Recenzie (361)
Napoleon (2023)
Po dloooouheeee dobe kinofilm se vsim vsudy
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Velmi zneklidňující
Too Old to Die Young (2019) (seriál)
Nadherne pomalé, vcucávající
Kamikaze (2021) (seriál)
Modra je dobra, naprosto totalni, skoda, ze dily nebyly delsi
Papírový dům (Netflix verze) - Série 5 (2021) (séria)
Totální jízda
Vyšetrovanie (2020) (seriál)
skvělé krimidrama, mysteriózní jste vy :)
Na druhé straně (2010)
silné, kruté
Půlnoční nebe (2020)
Krasne, pomale, bez patosu, v modrem je i Away a spousta dalsich pecek, takze no stress
Trockij (2017) (seriál)
pro KSČM a jejich vypatlané fandy povinné (ikdyž to asi nezabere)
Away (2020) (seriál)
občas je dobré lovit v modrých vodách