Recenzie (16)
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Přidávám se k menší polovině zdejších hodnotitelů a ikdyž to neni žádná pecka, tak odpad to rozhodně taky neni. Některé ftípky mě docela i pobavily. Vesnická tématika mě vždycky bavila a tak doufám, že se to nezvrtne moc do ordinace, jinak už bych s hodnocením taky váhal... Takhle dávám 1,5 * za samotný seriál, 0,5 * za sexy sestřičku Markétku a 1 * jenom proto, abych na*sral "odpaďáky" a taky, že mám něco pod kůží :)
Dotek modrého krokodýla (2012)
"Ty vole, to jsou sr*čky"... opravdu tak trochu jiný a velice zajímavý dokument řešící především vzájemné vztahy mezi predátorem (člověkem) a relativně mírumilovným stvořením (krokodýlem). Určitě doporučuji se na to podívat!
Enthiran (2010)
Viděl jsem asi desetiminutový sestřih toho "nejlepšího" a docela sem se u toho bavil. Ale jít se na to podívat jako na celovečerní film? Možná tak po deseti pivech, ale střízlivej nikdy! :D
Forrest Gump (1994)
Nevím, asi jsem jinej, ale tenhle film mě zaujal pouze jeho zpracováním a excelentním výkonem hlavního hrdiny. Příběh mě nechal zcela chladným, škoda.
Honba na ponorku (2012) (seriál)
Od začátku to vypadalo na super nový seriál - bylo to něco neokoukaného, dobrý děj, dobré postavy,... Prvních deset dílů rozhodně za 5*, další dva už trošku slabší, ale ten poslední? WTF? Jak to někdo mohl tak dementně osekat? Za to dávám možná tak 1*. Proto celkově za 4*.
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Je to přesně takový, jaký si to pamatuju, když mi to máma četla před spaním :D Pro mě to byla skvělá podívaná - sexy drsná Mařenka a vtipnej Jeníček. Nabitý akcí od začátku až do konce, takže jsem vůbec neměl čas se nudit. A že je to docela blbost? I don't give a shit ;)
Kalendář Míši a Ríši (2008) (relácia)
Né každý má jejich humor rád, i mně se některé díly nelíbily. Ale jako nápad dobrý a pro zlepšení nálady to taky ušlo.
Kickboxer: Vengeance (2016)
Tohle byla fakt kravina a ještě ke všemu hrozně nudná! Nic víc k tomu neni snad potřeba ani dodávat.
Monstrpavouk (2013)
Ptákovina, ale zase na druhou stranu tam bylo pár světlejších chviliček, občas nějaká hláška a ... a to je asi tak skoro všechno. Možná ještě stojí za zmínku efekty, sice nevím jaký byl rozpočet a předpokládám že hodně malý, ale oproti jiným brakům byly alespoň trošku na úrovni. Hodnocení: 30%.
Mrtví a neklidní (2013)
Že to bude ptákovina, to bylo jasný už předem, ale toho humoru jsem podle traileru čekal mnohem víc, bohužel se tak nestalo. Takhle je to jenom další Twilight, jak už někdo přede mnou poznamenal. Škoda.