Posledné recenzie (7)
Interstellar (2014)
Než jsem šel na Interstellar do kina, tak jsem měl strach protože jsem od filmu čekal fakt hodně. Ale i tak se Nolanovi povedlo překvapit. O vizuální stránce se asi nemá cenu bavit, krásné Rangery, záběry ve vesmíru, a to ticho!! Fyzika ve filmu funguje zhurba tak jak by měla, nebo mi to aspoň tak přišlo, v rámci vědomostí co mám. Herecké výkony taky super. Prostě je to jeden z těch "tohle uvidím víc než jednou" filmů.
Star Wars Rebeli (2014) (seriál)
Zatím dobrý, měl jsem z toho strach, ale nakonec, po 4 epizodách to nevypadá tak hrozně. Jasně, něketrý epizody jsou horší, některý lepší, ale to to prostě u seriálu je. Co je pro mě důležitý je to že to má ten feeling původní trilogie, na kterou nedám dopustit, to mi na Clone Wars chybělo. Hrozně se mi líbí muzika, která je jasně provázaná s filmy. Jen doufám že to Povstalcům vydrží i do dalších epizod a sezón. A taky doufám že bude víc odkazů jak k CW a nový trilogii tak k tý starý. Zatím dávám 75%
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
po 6-ti dílech mě to stále baví a mohlo by bavit i dál, pokud se tempo udrží, uvidíme...