Obľúbené filmy (10)
Pýcha a predsudok (2005)
Mr.Darcy je prostě muž mých snů... A i když nepatřím mezi Kiery skalní fandy, tak je nádherná a umí hrát!
Spomienky z Afriky (1985)
Ten film zcela a naprosto zbožňuju... Příběh, obsazení, hudbu, prostředí, prostě všechno... Jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec...
Láska nebeská (2003)
Britská produkce je zkrátka jednou z nejlepších... Skvělé obsazení, báječné příběhy a celá atmosféra filmu... Již několik let má vánoční klasika...
Casablanca (1942)
Humphrey Bogart, skvělá hudba a dojemný příběh... Víc netřeba...
Vojvodkyňa (2008)
Nádherná Keira, odporný Ralph... Pravidelně si popláču... Ano! Krásný film!
Piráti na vlnách (2009)
Yes Yes Yes! Neuvěřitelná smršť hlášek, songů a prostě skvělé nálady... :) Rozhodně v mých top 10! :)
Human Traffic (1999)
Lehce dekadentní... Ale skvělé!
Kruté radosti (2002)
Krása... Skvělé herecké výkony, dobrý děj, krásná kamera... Opravdu kruté radosti... A Táňa je naprosto dokonalá a nádherná...
Jana Eyrová (2011)
Křehká, nádherná, vášnivá, ale i chlapecká Jana Eyre v podání Mii Wasikowské je nejlepší adaptací, kterou jsem viděla.... Nádherné... Ústřední dvojici věříte vše, až vás občs zamrazí nebo přestanete dýchat... Romantika a velká velká láska... Doporučuji všem!
Na dotyk (2004)
Tady jsem objevila Natalii... Dokonalé herecké obsazení, velmi dobrý film!