Recenzie (43)
Apokalypsa (1979)
Pravděpodobně můj nejoblíbenější film. Od speciální edice ale ruce pryč!
Duna: Časť druhá (2024)
Návrat krále
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Audiovizuálně parádní, ale celou stopáž jsem se nemohl zbavit dojmu, že jde v podstatě jen o most mezi jedničkou a trojkou, ve kterým se vlastně vůbec nic nestane. Rekapitulace předchozího dílu a příprava na třetí. Přitom existuje spousta dvojek, které obstojí jako prostřední díl, ale fungují i samy o sobě - Impérium vrací úder, druhý Návrat do budoucnosti...
Rafťáci (2006)
Film který formoval mé sexuální preference
Babylon Berlín (2017) (seriál)
Hodnotím na konci čtvrté série. Slibný rozjezd, ale každá další série se při pokusech vyrovnat se té předchozí stává absurdnější a absurdnější. Sovětští trojití agenti, přepadení vzducholodí, nepolapitelní fantomové noci. A větší než malé množství štěstí hlavních hrdinů vyváznout z té nejvyhrocenější situace bez zkřiveného vlásku.
Babylon (2022)
Klasickej Hollywood posledních let. Spousta píčovin, ale žádný mrdání
Pepsi, tak co bude s tou stíhačkou? (2022) (seriál)
Hodina by bohatě stačila
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Nebojím se říct, že nejlepší český film.
Duna (2021)
V nekonečný záplavě příšernejch komiksovejch filmů, předstírajících důležitost a osudovost pomocí vtipů o prdění a tanečních soubojů na život a na smrt, po letech konečně rozmáchlej film plnej mytologie a propracovanejch postav, kterej se snaží předat alespoň nějakou myšlenku, aniž by měl u sledování divák nutkání spáchat harakiri studem. Obzvlášť cením, jak Villeneuve dokázal během úvodní pětiminutový expozice popsat celej důní vesmír tak, že i nečtenáři předlohy hravě pochopí, co a proč se před nima bude následující dvě a půl hodiny odehrávat. Super hudba, rozpočet je znát na každým snímku, skvělej hereckej ansámbl a hlavně pocit, že je člověk součástí filmový události desetiletí. Velmi povedené.
Pokoj (2019)
Parta křičících, plačících a dialog předstírajících postav