Recenzie (4 598)
Škoda lásky - Zamilovaná (2014) (epizóda)
Hrabal byl znát pouze ve vyprávění kasaře o otevírání zámků, jinak byla povídka spíše utahaná, než typicky poetická. Z šedi ji vyzvedal pouze starý kriminalista Václava Postráneckého. Děj byl dost předvídatelný, ale pointa potěšila.
Škoda lásky - Srdce ženy (2014) (epizóda)
Obsah filmu mi přišel nadnesený oproti samotnému příběhu, který mi přišel dost obyčejný, navíc s typem konce, který nemám v lásce.
Temný Kraj - Hriešnici 2/2 (2017) (epizóda)
Za všechno může black metal! Kriminalisté opět ukázali neschopnost, protože pachatele měli nablízku a potřebovali 300 % důkazů k tomu, aby jej odhalili. Ale o to ani vlastně nejde, protože pro autorky je důležitější, která osamělá duše najde spřízněný protějšek. Stejně tak k řešení rodinné krize stačí zajít na hřbitov. Jak prosté.
Navždy Batman (1995)
Přespříliš barevný film s pitvořícími se herci. Vypadá to, že producent měl větší slovo, než režisér.
Život chrobáka (1998)
Na dobu svého vzniku hezká animace, ale Toy Story je ještě výše. Příběh je celkem milý, pro děti poutavý...jen ten konec je na Američany dost nezvyklý.
Dobrodružstvá kriminalistiky - Krv (1989) (epizóda)
Kouzelný Český Krumlov v případu násilí na dětech. Snad i díky němu, známému prostředí, temné atmosféře a přece jen i českému nadhledu nezapomenutelný díl.
Dobrodružstvá kriminalistiky - Bertillonáž (1989) (epizóda)
Příjemný a zajímavý díl, ale zapálený úředníček Ondřeje Havelky mi nesedl. Zato jeho usedlá žínka se povedla.
Dobrodružstvá kriminalistiky - Mechanoskopia (1990) (epizóda)
Ženy, pivo, zpěv...ryze český díl.
Vesnicopis (2010) (relácia)
Je pěkné, že se televizní pořad věnuje také vesnicím a vesničkám. Jen ten průvodce je nějaký divný.
Bakaláři - Blondýna (1980) (epizóda)
Jak je důležité míti v týmu kriminalistku, aneb blondýna se musí po krádeži rozhodně hned jet přebarvit do jiného města. Kulisovka s akčním závěrem!