Recenzie (253)
Terminátor (1984)
Mám rád tyhle Arnieho začátky (role záporáka mu sedla) respektive Cameronovy debuty, jehož kariéra měla a vlastně i začla tímle Sci-Fi akčním nářezem. Začátek jedné z nejlepších sérií, všechny díly se celkem vydařily jen v těch, ve kterých figuruje duo James Cameron+Arnold Schwarzenegger o dost vyčnívají.
Ninja Factor (1997) (relácia)
Pro mě zajímavý záskok za už přejedeného Fear factora na COOLu, ale jsem radši, že je zpátky (13.10.10). Nicméně zkusil bych první (dámský) úsek a rozbil si tlamu na tančících šutrech převlečený za kim čong ila a vidělo by se.
Road Trip (2000)
Jedna z mých nejoblíbenějších komedií od jednoho z mých oblíbenců. Todd Phillips, Reitman a spol co na téhle ulítlé komedii makali mě celých 90minut dokázali skvěle pobavit a ten čas neuvěřitelně rychle prolétl. Super soundtrack, ty pecky mi fakt padly do noty i do charakteru filmu. Scény jako análně vyvolaný orgasmus (fakt to funguje, zkoušel jste to někdo:)?), mluvící pes, či delikatesní francouzské toustíky ještě teď když si na to vzpomenu zbíhají se mi sliny...
Legenda o slávnom návrate (2000)
Mám radši Redfordovi herecké výkony než režijní počiny, ale v tomhle nesmírně pestrém, dojemném dramatu zvládl režiji dokonale. Krásné zaběry na golfové greeny v kombinaci se západem slunce, přes noční krajinu okolo hřiště, či svítání s padlou rosou to je nádhera. Mě potěšila hlavně přítomnost mého oblíbence Matta Damona a nezvyklá role skvělého Willa Smitha.
Legenda o zlatej perle (1987)
Takhle zpětně se to blbě hodnotí, naposledy jsem se na tom mastil jako malej a VHSku s tímhle filmem jsem sjel tolikrát, že byla pak nepoužitelná. Ale určitě bych se na to rád ještě mrknul a asi bych se jenom divil co se mi na tom tak líbilo...
Kouč Carter (2005)
Po sportovní, basketbalové stránce perfektní. Výborně natočená utkání a po dávkách dodávané napětí. Co se týče té vedlejší stránky (jakoby dramatického) příběhu, to už je slabší. Tam jsem čekal o trochu víc, ale precizní výkon Samuela L. Jacksona coby neústupného, zásadového coache, přeci jen zklamání z nemastného příběhu hodně zmírňuje.
Matrix (1999)
Spojení bullet-timeových scén , skvělé akce s trochou toho černého hůmoru. Myslím, že Wachowski má príma bráchu, skvěle si sním rozumí a je to vidět i na téhle přelomové sci-fi. Keanu Reeves se stal vyvoleným. Vyvoleným pro tento film.Výborně zvolená (hlavně závěrečná) hudba. Jsem rád, že jsem si vybral taky tu červenou tabletu a šel do Matrixu.
Láska nebeská (2003)
Skvělá atmosféra, která provází tuto britskou komedii s romantickými prvky, výborně zvolení herci, jeden z nejlepších Grantových výkonů, super režie původem scénaristy. Mohl bych tady dál plýtvat superlativy a tak dál napíšu jen to, že film má potenciál, aby se stal jedním z typických vánočních kultů. I feel it in my balls.
Armageddon (1998)
Tak tohle je ten americký patriotismus, když jenom oni nás (lidstvo) můžou z téhle šlamastiky vytáhnout, samozřejmě za pomoci ruského kosmonauta a pár součástek vyrobených na Thaiwanu. Ale za tím vším se skrývá jeden z nejlepších katastrofických filmů ato především díky tradičně precizní režiji Michaela Baye, díky "plejádě" skvělých herců a v neposlední řadě díky na tu dobu slušné vizuální stránce.
REC (2007)
Výborně natočený španělský hororový štych. V téhle zombí kategorii máme s čím srovnávat a REC si se svou děsivou linií a dobře zvládnutým závěrem určitě drží vysokou úroveň. Snadno jsem se vžil do role kameramana a čekal odkud na mě vyskočí nějaký ten zombík.