Recenzie (253)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Vynikající arénovka s perfektně složenou a zasazenou hudbou a s nezvykle povedeným příběhem. Výborně zvládnuté po všech stránkách. Sice očekávaný bratrovražedný fight ve finále, ale to vyústění. Drama až do poslední chvíle. Povedený výkon obou hlavních hrdinů a skvělý Nolte v vedlejší roli. To vše se skrývá v této pětihvězdičkové kleci. Tak se nebojte schytat pár ran v podobě filmařského umění a směle do toho!
No, počkaj! (1969) (seriál)
Nu pogodi, to je prostě klasa. Kdo se na tom jako malej rád nepomastil jako by nebyl.
Kto prežije - Cook Islands (2006) (séria)
Vítěz, kterému jsem nefandil, ale tu hru hrál po strategické stránce skvěle. Můj favorit byl Ozzy. Tenhle malý George of the jungle všechny drtil při výzvách a jak někdo trefně podotkl měl v sobě dvě zvířata opici a rybu. A na druhým místě jsem měl Parvati prostě protože byla fuck hot!!!
Simpsonovci vo filme (2007)
Konečně jsme se dočkali slušného zpracování původního seriálového základu. Práce na scénáři a na celém filmu trvala dlouho, možná si čas trochu vybral svou daň a film nedosahuje kvalit seriálu, ale jinak to má nápad, vtip a vydařené zpracování, celé vyzdvihuje tradičně skvělý český dabing, člověk se u téhle žluté rodinky musí vždycky bavit.
Romper Stomper (1992)
Pomalý, ale jistý rozjez hvězdy formátu Russella Crowa byl tento drsně naturalistický film, coby nelítostný nácek Hando byl přesvědčívý a hned z kraje kariéry ukázal, že je někdy fakt trochu výbušnej.
Kto prežije - China (2007) (séria)
Výborná zápletka s imunitami, právě se skvěle bavím na Coolu.
Mrázik (1964)
Dřív se mi to líbilo, jako pohádka dobrý, ale ne furt dokola v mrazíkově studené válce jsem čím dál víc na straně USA, proto to přestávám mít rád. Nemůžu tady přece vychvalovat tolik amerických filmů a pak říct že se mi líbí i tohle...
Návrat na vrchol (2006)
Z počáteční emocionální smetánky, která je sice při tak krutém lidském osudu na místě, ale která mě nikterak nenadchla se postupem času a hlavně po příchodu nového coache stane poměrně slušné sportovní drama. Matthew McConaughey si trenéra Jacka Lengyelho zahrál s velkou chutí a snažil se vystihnout všechny jeho ulítlé grimasy a selské proslovy, myslím že se mu to podařilo. I když záběry ze hřiště sice nejsou v porovnání s ostatními velikány tohoto žánru moc povedené a prostřihy flashbacků z rádoby povedených dramatických scén z filmu při posledním touchdownu mi trochu kazily divácký zážitek, přesto dávám ještě palec nahoru.
Expres (2008)
Už dlouho jsem neviděl film z prostředí amerického fotbalu. Kombinaci tohoto sportu, dramatu a reálného lidského osudového základu mám v oblibě. Zase u toho musel být Dennis Quaid aby to šlapalo, třetí podobný co jsem s ním viděl a zaručeně nejlepší výkon. Jen tak dál víc poddaných se vztyčenou hlavou pro krále tohoto žánru Any Given Sunday.
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Vynikajici sitcom, vetsina epizod je vydarena jsou i slabsi dily,ale ktery serial si po celou dobu vysilani udrzi latku tak vysoko aby se neprelomil v pase a clovek se neocitl s ksichtem v kreci u My name is Earl se vam tohle nestane a pokud se radi bavite nenechate si ujit zadny dil navic konkurenci podobnych serialu si nevede spatne (ikdyz jich v tomto zanru moc neni) uz ten napad zapojit do pribehu karmu a vyrovnane herecke duo hlavnich hrdinu zveda uroven celeho dilka. Jason Lee a Ethan Suplee, coby brachove Hickeyovi ai skvele rozumi v jednoduchosti je sila demence bavi a vic takovych blbosti, JOY 4EVER!